... Transport gratuit
... Produse de calitate
... Retur in 30 zile
... Plata in rate
Chestiuni legale (in loc de termeni si conditii)

Termeni si conditii Concurs Sunny Glasses for sunny days : https://www.visionfix.ro/articol/concurs-sunglasses-for-sunny-days-10

Chestiuni legale ( in loc de Termeni si Conditii)

Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate BARI LUYS SRL, iar orice folosire sau copiere a continutului website-ului este strict interzisa fara acordul scris din partea:

BARI LUYS S.R.L.

Detinator autorizat al domeniului: www.visionfix.ro                 

Adresa sediu social: Strada Avionului, Nr. 52-70 Bloc H SC 1 Et 6 Ap 31 Sector 1, cod postal 014336, Bucuresti.

Cod Inregistrare Fiscala: 37871747

Numar autorizatie Oficiul National Registrul Comertului: J40/10909/30.06.2017

Aviz de functionare emis de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale Nr. 5631 din 26.11.2018

Folosirea website-ului visionfix.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.

BARI LUYS S.R.L isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara nicio notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita „Chestiuni legale”.

BARI LUYS S.R.L. poate revizui acest document oricand, prin actualizarea acestei pagini.

BARI LUY S.R.L. garanteaza utilizatorilor acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe website-ul visionfix.ro si nu le confera dreptul de a descarca, de a modifica ori reproduce, partial sau integral, continutul website-ului, de a copia, de a vinde/revinde site-ul sau de a-l exploata in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei BARI LUYS S.R.L.., fara acordul prealabil scris al acesteia.

Prin utilizarea site-ului, va angajati sa respectati termenii si conditiile contractuale la distanta, asa cum le denumeste legislatia in vigoare din Romania prin Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Va recomandam sa vizitati periodic pagina „Chestiuni legale”, deoarece acest document va obliga legal. Folosirea in continuare a serviciilor website-ului visionfix.ro reprezinta acceptarea modificarilor aduse prezentului contract.

Politica de confidentialitate

Depunem toate eforturile pentru a pastra confidentialitatea datelor dumneavoastra. Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati sectiunea Protectia datelor (GDPR) de la categoria Info, din pagina principala a website-ului visionfix.ro.

Drepturile si obligatiile consumatorului in cazul contractelor la distanta, conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014, Art. 8 - Conditii de forma pentru contractele la distanta:

*disponibil integral la http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf 

(1) In cazul contractelor la distanta, profesionistul transmite informatiile prevazute la art. 6 alin. (1) sau pune la dispozitia consumatorului respectivele informatii intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanta utilizat, folosind un limbaj simplu si inteligibil. In masura in care respectiva informatie este prezentata pe un suport durabil, aceasta trebuie sa fie lizibila.    

(2) Daca un contract la distanta care urmeaza sa fie incheiat prin mijloace electronice obliga consumatorul sa plateasca, profesionistul aduce la cunostinta consumatorului de o maniera clara si foarte vizibila, in mod direct, inainte ca acesta sa faca comanda, informatiile prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a), e), o) si p). Profesionistul se asigura ca, atunci cand consumatorul face comanda, acesta din urma recunoaste in mod explicit ca aceasta comanda implica o obligatie de a plati. Daca pentru a face comanda este necesar sa se activeze un buton sau o functie similara, butonul sau functia similara este etichetat/a de o maniera lizibila, doar cu mentiunea „comanda ce implica o obligatie de plata” sau o formulare neambigua corespunzatoare, care sa indice ca a face comanda implica obligatia de a plati profesionistului. Daca profesionistul incalca prevederile prezentului alineat, consumatorul nu are nicio obligatie in temeiul contractului sau al comenzii.   

(3) Site-urile comerciale indica clar si lizibil, cel mai tarziu la inceputul procesului de formulare a comenzii, daca se aplica vreo restrictie in ceea ce priveste livrarea si care sunt mijloacele de plata acceptate.    

(4) In cazul in care contractul este incheiat printr-un mijloc de comunicare la distanta ce permite un spatiu sau un timp limitat pentru afisarea informatiei, profesionistul furnizeaza prin mijlocul de comunicare respectiv, inaintea incheierii contractului, cel putin informatiile precontractuale referitoare la principalele caracteristici ale produsului sau serviciului, identitatea profesionistului, pretul total, dreptul la retragere, durata contractului si, in cazul contractelor pe durata nedeterminata, modalitatile de incetare a contractului, prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a), b), e), h) si o). Celelalte informatii mentionate la art. 6 alin. (1) sunt furnizate consumatorului de profesionist intr-un mod adecvat, in conformitate cu alin. (1) din prezentul articol.  

(5) Fara a aduce atingere alin. (4), in cazul in care profesionistul apeleaza telefonic consumatorul in vederea incheierii unui contract la distanta, profesionistul isi declina identitatea la inceputul conversatiei cu consumatorul si, daca este cazul, declina identitatea persoanei in numele careia a efectuat apelul telefonic si specifica scopul comercial al apelului.    

(6) In cazul in care urmeaza sa se incheie un contract la distanta prin intermediul telefonului, profesionistul trebuie sa confirme oferta consumatorului, al carui angajament incepe doar dupa ce acesta a semnat oferta sau dupa ce si-a trimis consimtamantul scris. Aceste confirmari trebuie facute pe un suport durabil.    

(7) Profesionistul transmite consumatorului confirmarea incheierii contractului, pe un suport durabil, intr-un termen rezonabil din momentul incheierii contractului la distanta si cel tarziu la momentul livrarii produselor sau inainte de inceperea prestarii serviciului solicitat. Respectiva confirmare include:  a) toate informatiile mentionate la art. 6 alin. (1), cu exceptia cazului in care profesionistul a transmis deja informatiile respective consumatorului, pe un suport durabil, inaintea incheierii contractului la distanta;  b) acolo unde este cazul, confirmarea acordului prealabil expres al consumatorului si acordul in conformitate cu art. 16 lit. m).    

(8) In cazul in care consumatorul doreste ca prestarea unor servicii sau furnizarea de apa, gaze naturale, energie electrica, atunci cand acestea nu sunt puse in vanzare intr-un volum limitat ori cantitate fixa, sau de energie termica sa inceapa in timpul perioadei de retragere de 14 zile, profesionistul solicita consumatorului sa faca o cerere expresa in acest sens.    

(9) Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise de consumator.

(10) Prezentul articol nu aduce atingere dispozitiilor privind incheierea prin mijloace electronice a contractelor si comenzile prin internet, astfel cum sunt stabilite la art. 7 si 9 din Legea nr. 365/2002, republicata, cu modificarile ulterioare.

In atentia consumatorului: Imaginile si video-urile publicate pe website-ul visionfix.ro sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate, in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). Fotografiile si informatiile prezentate au caracter informativ.

Certificate de garantie si limitarea responsabilitatii

BARI LUYS SRL, in calitate de vanzator, in baza certificatelor emise de producator, acorda garantie conform legislatiei in vigoare pentru produsele achizitionate de Consumator.

Termenul de garantie este de 24 de luni de la data emiterii facturi fiscale, atat pentru ramele de ochelari, cat si pentru lentilele de corectie aeriene sau lentilele de contact achizitionate din optica online visionfix.ro.

Garantia este valabila pentru viciile de fabricatie si pentru defectele de montaj si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare a produselor si a uzurii fizice prin utilizare.

Garantia NU se aplica daca:

  • Rama prezinta defectiuni aparute ca urmare a nerespectarii de catre cumparator a instructiunilor de utilizare din certificatul de garantie.
  • Rama prezinta distrugeri directe, indirecte sau accidentale.
  • Rama a suferit deteriorari precum deformari, fisuri, rupturi, sparturi sau zgarieturi, care in mod evident sunt efectele unei intretineri necorespunzatoare.

In cazul in care rama prezinta vicii de fabricatie sau probleme de natura tehnica din fabricatie, produsul trebuie returnat pentru o expertiza tehnica, impreuna cu ambalajul sau original si cu o descriere clara si inteligibila a problemei constatate.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul sau original, impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatele de garantie in original.

Service-ul pentru ramele de ochelari achizitionate din optica online visionfix.ro este GRATUIT.

Ansamblul rama ochelari plus lentile cu prescriptie (dioptrii) sunt considerate dispozitive medicale, clasa I (risc scazut), conform legislatiei din Romania. Comercializarea dispozitivelor medicale este supusa normelor legale stabilite de Ministerul Sanatatii prin organismul de reglementare ANMDM (Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale). Comercializarea acestor produse fara a detine autorizatie emisa de ANMDM este strict interzisa. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice, cat si persoanelor fizice. 

Lentilele de contact se supun acelorasi conditii. Aceste produse sunt conditionate de termene de valabilitate, astfel nu vom comercializa lentile de contact, indiferent de modul de purtare, cu minimum de 90 de zile inaintea termenului specificat pe ambalaj.

Important! Comanda ochelarilor cu prescriptie

Comanda ochelarilor cu prescriptie se realizeaza pe baza prescriptiei medicale intocmite de medicul specialist oftalmologie sau specialistului optometrist, completand online, in pagina de comanda, formularul tipizat din zona „Configurator lentile”. Va sfatuim sa consultati un medic oftalmologie sau un specialist optometrist pentru un consult complet pentru vicii de refractie cat mai curand inainte de a plasa comanda. Ultimul consult nu trebuie sa fie mai vechi de 6 luni.

Obiectivul nostru principal este acela de a va proteja sanatatea ochilor si a va oferi lentilele potrivite pentru corectarea viciilor de refractie. Astfel, asigurati-va ca formularul online pe care il completati cuprinde valori veridice pentru toate elementele de diagnostic cuprinse in reteta.

BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, nu isi asuma raspunderea pentru completarea gresita a formularului online, cu date de prescriptie eronate, care nu sunt in conformitate cu copia prescriptiei medicale anexata prin operatiunea de rasfoire sau upload (format Word, PDF sau JPEG) in campul dedicat, parafata si semnata de un medic specialist oftalmolog cu drept de libera practica avizat de Ministerul Sanatatii (cod parafa lizibil), sau de un optometrist calificat.

De asemenea, este responsabilitatea exclusiva a Consumatorului atunci cand valideaza o comanda de lentile cu prescriptie fara a anexa copia prescriptiei medicale.

Sa-ti traducem ce vezi pe prescriptia oftalmologica: 

OD – ochi drept

OS – ochi stang

Sfera (S/SF/SPH/DSF) – indica „puterea” pe care trebuie sa o aiba lentila, masurata in dioptrii, pentru a putea corecta vederea. Aceste valori cresc din 0.25 în 0.25 si sunt precedate de „+” pentru hipermetropie sau de „-” in cazul miopiei.

Cilindru (CIL/CYL/ZYL) – aceste valori indica gradul si tipul de astigmatism: hipermetropic (valoarea precedata de „+”), miopic (valoarea precedata de „-“) sau mixt; valorile cresc din 0.25 in 0.25.

AX (A/AX/AXA/ACH) – valoarea este notata in grade (de la 0 la 180) si indica orientarea astigmatismului.

Distanta pupilara (DP, PD) – Reprezinta distanta dintre centrul pupilei ochiului drept si centrul pupilei ochiului stang si este importanta pentru executarea corecta a ochelarilor, prin pozitionarea lentilelor pe centrul pupilei, sporind eficienta in corectarea problemelor de vedere.

Raspunsurile si /sau informatiile oferite de noi sunt doar de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nicio situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate. BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, nu poate fi considerat responsabil pentru niciuna din problemele dumneavoastra de sanatate. In acelasti timp, BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, si toti colaboratorii sau clientii ale caror sfaturi se regasesc pe visionfix.ro nu pot fi considerati raspunzatori pentru niciun prejudiciu/pierdere.

Declarati in mod expres ca intelegeti si ca sunteti de acord cu faptul ca dumneavoastra, ca utilizator al website-ului  visionfix.ro, nu sunteti influentat/a, cu rea intentie, sa luati decizii care va pot pune in pericol sanatatea sau viata, indiferent de modul in care intelegeti, interpretati sau utilizati informatiile furnizate de noi. 

Dreptul de schimb si retur al ochelarilor cumparati prin visionfix.ro

Consumatorul are dreptul de a returna ramele de ochelari cu lentile fara prescriptie (dioptrii) achizitionate din magazinul online visionfix.ro, reprezentat de BARI LUYS S.R.L.

Misiunea noastra este aceea de va furniza servicii la standarde de inalta calitate si ceva in plus, fara a ne abate insă de la principiul bunului simt.

Astfel, Consumatorul poate solicita schimbul sau returul si rambursarea contravalorii ramelor de ochelari cu lentile fara prescriptie (dioptrii) achizitionate prin visionfix.ro  fara a invoca vreun motiv îi termen de 14 zile calendaristice, numai in scris, la adresa de e-mail: living@visionfix.ro sau prin posta,  la adresa societatii BARI LUYS SRL: Bucuresti, Strada Avionului, Nr. 52-70, Bloc H, Ap.31, Sector 1, cod postal 014336.

Consumatorul poate returna produsul (produsele) în termen de 14 zile numai daca este (sunt) in condiții perfecte, la fel si accesoriile si consumabilele aferente – adica sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului care rezulta din manipulari – altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produsului – care fac ca acesta sa nu mai poata fi vandut ca nou.

Va vom transmite, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere in maximum 2 zile calendaristice.

Cheltuielile de transport, atat pentru schimb, cat si pentru retur, vor fi suportate de Consumator.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele, pentru a ne asigura ca atat acestea, cat si accesoriile si consumabilele aferente, sunt in conditii perfecte. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, BARY LUYS S.R.L le va reexpedia, pe cheltuiala clientului, fara a returna plata.

Rambursarea returului se va realiza in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Consumatorul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca contravaloarea returului.

Schimbul cu un alt produs similar se va realiza in limita stocului disponibil.

Numai in anumite situatii, care depind doar de decizia BARI LUYS S.R.L, se accepta returnarea ramelor de ochelari cu lentile fara prescriptie daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri, BARI LUYS S.R.L va face o analiza a produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Consumatorului. Aceasta va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe website.

Acest drept NU poate fi invocat in cazul urmatoarelor produse, conform legii:

Ochelari cu lentile de vedere cu prescriptie medicala (cu dioptrii) montate, deoarece acestea sunt executate dupa specificatiile Consumatorului, conform prescriptiei medicale anexate si reprezinta produse individualizate, unice.

Cu toate acestea, numai in anumite situatii, care depind doar de decizia BARI LUYS S.R.L, lentilele ochelarilor de vedere pot fi inlocuite in schimbul unei taxe suplimentare in valoare de minimum 150 lei per lentila si in functie de valoarea tipului de lentile preferat.

Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, disponibila mai jos:

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Model solicitare retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract

...........................................................................................................

Catre BARI LUYS SRL,

Adresa postală: Bucuresti, Strada Avionului, Nr. 52-70, Bloc H, Ap.31, Sector 1, cod postal 014336

E-mail: living@visionfix.ro

Numar telefon: (+40) 746098091

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul la distanta, comanda numarul .............. achizitionat din magazinul online visionfix.ro, referitoare la vanzarea ramelor de ochelari cu lentile fara prescriptie (dioptrii), model .......... .

Comandate la data ............ /primite la data de ........... .

Declar pe propria raspundere că sunt informat îi legatura cu prevederile legale in calitatea de consumator, stipulate in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014, iar datele cu caracter personal prezentate mai jos sunt veridice si sunt asociate cu contractul la distanta din care doresc sa ma retrag.

- Numele consumatorului ....................................... .

 

Limitarea responsabilitatii in privinta posibilelor disfunctionalitati tehnice in timpul navigarii si perfectarii achizitiilor in  magazinul online visionfix.ro 

Website-ul visionfix.ro este activ non-stop, cu exceptia perioadelor de mentenanta.

Plasarea comenzilor se poate realiza oricand, in limita stocului disponibil.

Serviciile sunt furnizate pe principiul perfectibilitatii. Ne straduim sa imbunatatim constant calitatea experientei consumatorilor pe toata durata vizitei pe website-ul visionfix.ro.

Utilizarea serviciilor website-ului visionfix.ro se face pe propria raspundere.

BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, nu ofera nici o garantie ca:

  1. serviciile vor implini toate exigentele dumneavoastra.
  2. serviciile vor fi neintrerupte, la timp, sigure sau fara erori
  3. orice eroare de program va fi corectata

Orice eroare, blocaj tehnic sau inadvertenta de orice fel  poate fi comunicata la adresa de e-mail: living@visionfix.ro.

Website-ul visionfix.ro este gazduit de serverele unui tert furnizor. BARI LUYS S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe website, indiferent de motivele aparitiei lor. Acestea includ modificari ale site-ului, setari sau actualizari ale scripturilor programate. BARI LUYS.R.L. nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browser-e pentru vizitarea website-ului visionfix.ro BARI LUYS S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura website-urilor la care se ajunge, prin legaturi, de pe site-ul visionfix.ro. Pentru respectivele website-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii website-urilor in cauza.

Orice material descărcat sau obtinut in alt fel prin utilizarea serviciilor puse la dispozitie de BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, se afla astfel la discretia si poate fi folosit doar pe riscul propriu. Veti fi singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate computerului de pe care accesati site-ul sau de pierderi de date ce pot rezulta din descarcarea acestui tip de continut.

Produsele, serviciile si politica preturilor acestora oferite de BARI LUYS S.R.L., prin website-ul  visionfix.ro

BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

Produsele comercializate prin visionfix.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului, iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare.

Cu exceptia lentilelor cu prescriptie care vor fi livrate deja montate pe rama aleasa conform specificatiilor comenzii si a prescriptiei medicale anexate, montajul lentilelor este inclus in pretul ansamblului rama plus lentile cu prescriptie (dioptrii).

Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv, BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturile prezentate includ Taxa pe Valoare Adaugata (TVA):

  • 9% pentru lentile si rame ochelari vedere
  • 19% pentru montaj si alte servicii
  • includ cheltuielile de livrare

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda ce nu pot fi rezolvate prin e-mail, contactati-ne la numarul de telefon cu tarif normal disponibil pe website, respectiv (+40) 746098091.

Adaosul comercial practicat de BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, variaza intre 0 si 1000%.

 

Plata produselor

Plata produselor comandate de pe website-ul visionfix.ro se poate efectua la livrarea produselor de catre curier (ramburs) sau in avans, prin card bancar. In cazul platii in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa validarea comenzii si confirmarea transferului de valoare in contul BARI LUYS S.R.L. Produsele comandate trebuie achitate integral; in caz contrar, nu se va efectua livrarea. Exceptie fac produsele achizitionate in rate. Comenzile plasate pe wesite-ul visionfix.ro si achitate cu cardul sunt procesate de catre platforma de plati mobilPay, prin Netopia Payments S.R.L., in numele BARY LUYS S.R.L.

 

Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid, si este GRATUITA.

Termenul de livrare al produselor sau comenzilor  este cuprins intre 24 de ore si 10 zile lucratoare. Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la dumneavoastra, verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv. BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor, prin contactarea clientilor. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. La semnarea facturii, clientul isi exprima acordul explicit cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform/e cu comanda si cu nevoile acestuia.

BARI LUYS S.R.L., prin visionfix.ro, isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de BARI LUYS S.R.L., care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de BARY LUYS S.R.L. fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate BARI LUYS S.R.L. de la acest client. 

La bună vedere :)

Echipa Visionfix